www.hnadstudio.com

Salam dan Hello kepada semua! =)





November 08, 2010. Selamat Datang Ahli Keluarga baru kami, www.hnadstudio.com!

Malam tadi, eh, pagi tadi, pada jam 1.32 pagi, adalah satu detik yang sangat bermakna kepada kami di HNAD kerana menerima satu lagi ahli keluarga baru kami, www.hnadstudio.com! 

Ia bayi yang sihat, comel, menitiskan ayaq mata dan..alhamdulillah... cukup jari, berat dan seperti kakak² beliau (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001474926209 - kakak sulung dan http://hnadstuds.blogspot.com - kakak 2nd ) www.hnadstudio.com juga bakal mewarnai kehidupan kami dan mereka di sekelilingnya =)

Selama 8 tahun kami berkecimpung dalam dunia seni fotografi, banyak ups and downs, sedih gembira, macam-macamlah! Semua tu yang kami nak kongsi dengan anda semua! Di Facebook, ia bertujuan untuk terus menyalurkan informasi kami di HNAD sepantas dan sehapdet yang boleh! maka ia merupakan fast streaming channel kami! Manakala blogspot dia slow sikit, more to sharing and report kepada aktiviti kami. Dan adik bongsu tu pula seakan galeri dan tanda ucapan "TERIMA KASIH" kami kepada anda semua selama ini! Kerana itu diwujudkan sedemikian rupa hanya untuk anda cukup selesa menikmati segala 8 tahun dunia dalam pandangan mata kami di HNAD =)

Sejujurnya kami mengatakan, tanpa anda semua di sisi memberikan sokongan tidak berbelah bahagi, masakan kami dapat memberikan yang terbaik untuk anda! Amat penting bagi kami demi memastikan anda semua terus gembira menikmati hasil kerja kami (kalaulah Kassim Selamat hidup, aku sanggup operate mata dia supaya kitorang buleh berkongsi pandangan dengan beliau! heheheeheh!) tanpa jemu!

Kami akan terus berusaha bagi memastikan anda semua selesa, gembira dan juga turut menerima pandangan anda semua! Terima kasih yang tak terhingga kami ucapkan kepada mereka yang turut serta memberikan sokongan dan juga yang menyalurkan semangat secara terus atau tidak terus. Hanya Dia sahaja kami serahkan untuk membalas jasa baik anda semua! TERIMA KASIH!!!!!!



Salam and Regards,
HNAD | closer than others


4 comments:

Anonymous said...

all the best HNAD! will support~

Unknown said...

thank you huda gallery!!

19MEI DESIGN PHOTOGRAPHY said...

tahniah..melebarkan sayap lagi :)

HNAD said...

Hudagallery : Thanks hudaaaa!!!!!!!!!! XD
19Mei Design Photography : Alhamdulillah!!

Post a Comment